lördag 19 maj 2012

Obegripligt typ!

Jag brukar ofta få höra att jag alltid har så bråttom... Jag lever liksom lite i en annan tideräkning än de flesta! Detta tar sig uttryck på många sätt - en del inte alltid till min fördel (ödmjuk, ödmjuk!!), men ibland vinner jag enbart på grund av bråttomheten...

Som t ex nu i morse!

Jag läser sällan bruksanvisningar - tar för lång tid! Jag brukar istället prova mig fram och sen när det går åt pipan så får någon bättre lämpad ta vid och jag kan börja med något nytt, roligare projekt. Rätt person på rätt plats när det gäller tålamodsprövande pyssliga saker är nämligen sällan jag!

Åter till i morse och igångsättande av dotterns nya mp3! Jag tänkte själv och löste uppgiften - som i och för sig inte kan likställas med någon form av raketforskning!

Nåja, i det här fallet är det frågan om det ändå inte hade varit en tuffare uppgift om jag hade följt instruktionerna... 


Funderar ännu på vad det språket kallas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar